Nog 1 dag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Onno Goedhart - WaarBenJij.nu Nog 1 dag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Onno Goedhart - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag

Door: Daan en Onno

Blijf op de hoogte en volg Onno

04 April 2014 | Nederland, Assen

Lieve familie, vrienden en collega's,
Na meer dan 1 jaar aan voorbereidingen is het morgen dan eindelijk zo ver. Ja morgen 5 april, 16:20 uur vliegen wij naar Santiago de Chili. Daar gaat onze grote reis en droom beginnen. Een reis rond de wereld.

Je kunt je niet bedenken wat zo'n reis aan voorbereidingen met zich mee brengt. Het begon allemaal met de gedachte om ongeveer 3 maand Zuid Amerika aan te doen. Dus zo gezegd zo gedaan, wij een begroting maken, een beetje plannen en googlen naar tickets. Na veel lange weekenden werken aan de begroting en het zoeken van tickets, kwamen we tot de conclusie: we kunnen veel langer weg!!! Stap 2: het voorzichtig vertellen aan onze ouders, nou die sloeg wel in als een bom. Acht maanden weg weet je wel hoe lang dat is!

Stap 3: een spaarplan, nou ik kan je vertellen dan heb je aan Daan een goeie, kreeg geen kaasjes meer op zondag, de zolen onder onze schoenen vandaan gelopen en iedere aanbieding bij langs gegaan! Dit alles om onze grote droom werkelijkheid te maken.

Als laatste: afscheid nemen, inpakken, Lodewijk knuffelen en nog meer afscheid nemen. En oja nog ff inchecken natuurlijk.
We weten niet hoe, maar als de route je toch is ontgaan dan vind je hier onze globale planning :-)
(kopier deze link en volg onze route)

Dikke kus,
Daan en Onno

Asta la vista, peoples!!

• 04 April 2014 - 19:54

Pap En Mam H:

Lieve Daan en Onno,

We zijn trots op jullie!!
    Tot morgenvroeg.

Lekker slapen en een dikke kus

Pap en Mam

• 04 April 2014 - 21:25

Mama En Papa:

Lieve toppers,
    Heel veel liefde, mooie dingen zien op jullie grote droom, jullie wereldreis !
    Heel veel liefs mama en papa

• 04 April 2014 - 21:26

Gerdien:

Hoeiii... enjoy Onno & Daan!
    Ben benieuwd naar jullie volgende verslagen.
    Groetjes Gerdien

• 04 April 2014 - 22:06

Eddie J:

ik zit er klaar voor :)

• 04 April 2014 - 22:11

Mayo:

Klinkt goed! Heel veel plezier en geluk daar! Geniet ervan samen!

Liefs Mayo

• 04 April 2014 - 22:20

Tanja:

Lieve schatten,

Geniet van jullie droom!
    Zo stoer om 8 mnd op pad te gaan...
    We zien nu al uit naar jullie verhalen en foto's!

Veel plezier, geniet van alles!!!

Dikke kus Ran en Tan

• 04 April 2014 - 22:47

Dejanne Hospers:

Heeeeeel veel plezier!
    Genieten en voorzichtig doen he!
    Liefs, en een kus van dej

• 04 April 2014 - 23:10

Els:

Lieve Daan en Onno,

Wat een geweldig vooruitzicht toch. Wat fijn dat we nog even samen hebben kunnen duiken en dat jullie het nu beide leuk vonden. Hopelijk zijn jullie straks ergens in de gelegenheid om een duikje te maken. We gaan jullie volgen. Heel heel veel plezier en gezond weer terug. Els en Menno

• 04 April 2014 - 23:30

Lola En Jimmy:

Lieve Daan en Onno. we wensen jullie een mooie vakantie en van alles genieten.heel veel plezier en gezond terug komen .we zullen jullie missen. Dikke kus Jimmy en Lola

• 05 April 2014 - 06:47

Robert (je Neef):

We gaan jullie volgen! Spannend allemaal, zijn heel benieuwd! Heeeeeel veeeel plezier! X Robert en Marit

• 05 April 2014 - 09:59

Rudi:

De rss feed werkt in ieder geval, dus ik word automatisch op de hoogte gesteld.

Nogmaals: en fijne reis, flink wat foto's maken en geniet ervan!

• 05 April 2014 - 11:20

Esmeralda :

Lieve Daan en Onno,

Geniet van jullie reis. We gaan zeker jullie verhalen lezen.
    Veel plezier en geniet ervan.

Peter en Esmeralda

• 05 April 2014 - 20:25

Michel:

na op schiphol afscheid te hebben genomen. wens ik jullie nogmaals een fantastische reis toe. geniet ervan
    xxx Michel

• 07 April 2014 - 19:21

Hilda En Wim:

Lieve Daan en Onno,
    We wensen jullie een hele goede tijd en zijn erg benieuwd naar jullie belevenissen. Dikke knuffel van ons.

• 08 April 2014 - 15:18

Hilda:

Lieve Daan en natuurlijl ook Onno,
    jullie reis is vast nog mooier dan in jullie droom,heel veel plezier em pas
    goed op jullie zelf.
    liefs hilda

• 17 April 2014 - 07:37

Mark En Ingrid:

Nou wij volgen de boel op afstand en zijn benieuwd naar alle mooie plaatjes en spannende verhalen! Geniet er maar van!