Aankomst Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Onno Goedhart - WaarBenJij.nu Aankomst Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Onno Goedhart - WaarBenJij.nu

Aankomst Sydney

Door: daanenonno

Blijf op de hoogte en volg Onno

17 Oktober 2010 | Australië, Sydney

Zoo na 2 hele lange dagen reizen zijn we dan eindelijk om 9:30 lokale tijd, 9 uur later dan bij ons in Nederland, aangekomen in Sydney.
Daar stond Herman (Fam van Onno) ons op te wachten.
Zo gebroken als we waren het gevoel te hebben dat we een week lang op een boot hebben gezeten zonder te slapen. Dachten we eerst is even bij te komen van dit alles ha.. maar neee. Herman had grootse plannen met ons.
Er zat dus niets anders op dan ons laatste beetje energie bij elkaar te pakken.
Hup gelijk Sydney in. En dat was gaaaaf!!! We hebben de Harbor bridge belopen,
de Opera House bekeken en na lekker uitgewaaid te zijn, zijn we naar een aantal stranden geweest. Van mooier tot mooist maar dat zullen jullie wel zien als de foto's online komen.
Het is nu 23:33 en wij zijn kapot, vandaag zijn we van Sydney met de pond naar een andere stad gegaan (waarvan we even niet meer op de naam komen, lees: we zijn moe ;) ). Nadat we deze bekeken hebben zijn we met de trein terug naar Sydney center gegaan, China Town bekeken en daarna wederom andere stranden.
Morgen gaan we met Herman een 2daagse tour doen via de Blue Mountains :) met overnachting door naar Wagga Wagga.
We gaan jullie snel weer op de hoogte brengen. Dan zullen we nog wat zeggen over onze fantastische stopover in KL, onze volgende trip naar Wagga en dan naar Melbourne!
De foto's komen 'As soon as possible' :) online :)
Dikke kus Daan en Onno

• 17 Oktober 2010 - 16:21

Pap En Mam:

uitslapen ho maar dus,geniet er maar lekker van en leuk jullie verhalen te lezen en de foto`s te zien.
    nog even een lekker makertje daan, wij eten vandaag abrikosen ha.
    we kijken met spanning uit naar jullie volgende avonturen.
    liefs pap en mam

• 18 Oktober 2010 - 07:59

Michael En Karina:

Niet zeuren he :). Beetje bikkelen mag wel.... En ach na een half jaar overwerk is dit natuurlijk een eitje :). Heel veel plezier daar. Top foto's

• 18 Oktober 2010 - 09:57

Maaike:

jah daantje uitslapen doen we niet op vakantie he.. helemaal niet in zo'n mooi land.
    ben heel erg benieuwd naar de verdere verhalen..
    geniet er van...! liefs maaike

• 20 Oktober 2010 - 08:50

Oma Voor Daan En Onn:

o heb net jullie verslag gelezen tot nog toe zijn jullie al een beetje uitgerust na die lange dag hoorde van mama dat jullie bij mijn zuster bent geweest hoe was het met haar.nog veel prettige dagen.xxxoma