Trip naar Wagga en in omgeving - Reisverslag uit Wagga Wagga, Australië van Onno Goedhart - WaarBenJij.nu Trip naar Wagga en in omgeving - Reisverslag uit Wagga Wagga, Australië van Onno Goedhart - WaarBenJij.nu

Trip naar Wagga en in omgeving

Door: daanenonno

Blijf op de hoogte en volg Onno

20 Oktober 2010 | Australië, Wagga Wagga

Dit keer niet echt een verhaaltje maar meer weetjes.... :)

Wist je:
1) dat we een nieuw foto toestal hebben gekocht in NL en we na 5 dagen op 600 foto's zitten.
2) dat we vandaag ff 450 kilometer hebben gereden om het land te bekijken, een waterval (heel mooi) te beklimmen en foto's te maken van mooie alledaagse vogels.

3) gisteren heeft Herman ons gewoon even van Sydney naar Wagga gereden om ons te brengen, zijn moeder te bezoeken (dat is de oud tante van Onno die in december 100 wordt). Owja ook even 600 KM.
4) We hebben op onze 3de dag onze eerste 2 Kangeroe's gezien waarvan 1 met een baby :)
5) een pakje sigaretten 15-16 AU dollar kost , voor de gene die het echt wil weten, use google :):) wij worden er niet blij van!
6) Het meeste geld dat we nu hebben uitgeven is op gegaan aan SOUVENIERS!
7) wij anzichtkaarten hebben gekocht om op de post te doen en deze in Sydney hebben laten liggen (bij Herman). Bagga!
8) Wij nog steeds niet over onze jetlag heen zijn.
9) Wij as vrijdag naar Melbourne gaan, ff 6 -7 uur in de trein :(
10) wij onze eerste echte en bijzondere australische KOE hebben gezien, speciaal voor Ma Hospers !!!!!!
11) wij naar bed gaan .... :)
12) je je ook kan aanmelden voor deze site, zodat je automatisch een email krijgt wanneer wij eindelijk ...... weer iets van ons laten horen :)


Nee he dit wist je allemaal niet, nou NU wel en bekijk hieronder onze foto's


http://www.flickr.com/photos/daanenonno/sets/72157625078827325/

Groetjes Daan en Onno

  • 20 Oktober 2010 - 14:45

    Pap En Mam:

    Lieverds we zitten met smart te wachten op de 580 andere foto's. Mam is helemaal blij met haar verweggistan koe.
    Zijn blij om even wat te zien en te horen, goeie reis naar Melbourne vrijdag en GENIET er van!!! kus ons

  • 20 Oktober 2010 - 15:37

    Rens & Lodewijk:

    Daan en Onno, wisten jullie wel dat:

    1)die birdie met moeilijke naam een kookaburra is?! hahahaha

    2) Ik vind dat jullie geweldige foto's gemaakt hebben....jeeeeeeees wordt er echt jaloers van!!

    3) Lodewijk en ik er hier flink op los knuffelen?!

    4) Ik na 3 dagen eindelijk uigevonden heb hoe de kachel werkt?!

    5) Ik na 5 dagen eindelijk de peper en zout gevonden heb?!

    6) ik jullie nog ONWIJS veel plezier wens!!!

    Dikke kus!

  • 20 Oktober 2010 - 15:53

    Jose:

    Heb nu net alle verhalen gelezen, ga zo door. Ik geniet op afstand met jullie mee.

  • 20 Oktober 2010 - 16:40

    Mama:

    blij dat jullie zo vertroeteld worden door onze family!!!!!
    En toch nog tijd vonden voor jullie zelf.( ach ja een dag heeft echt 24 uur!!!!!)
    Maar een foto van tante coba???? please ???????
    Dikke kus us (pama)

  • 20 Oktober 2010 - 18:43

    Jasmijn:

    Hi Daan!
    Wat een gave foto's. Ontzettend tof! En leuk dat jullie met de trein naar Melbourne gaan. Gaan jullie vanuit daar nog naar Kangaroo Island/Tasmanië? Wel, ik zal het wel lezen.
    Take care!

    Groetjes uit het verre Assen,
    Jasmijn

  • 20 Oktober 2010 - 21:04

    Rens & Lodewijk:

    Wisten jullie trouwens ook dat:

    Een nieuwe CV ketel regelen blijkbaar nogal een gedoe is omdat de energiewacht zich niet aan afspraken kan houden en gewoon dik anderhalf uur te laat komt opdagen…..terwijl ik toen allang in de sportschool was….?!

    Jullie vaatwasser voor geen meter schoon maakt….en ik dus eerst een heel boekwerk moet doorlezen voordat ik weet welk programma het beste zou zijn?!

    Jullie buurvrouw echt een hele leuke vrouw is?!

    Jullie andere buren eigenlijk nooit thuis zijn?!

    Ik jullie super de luxe grote douche helemaal niet fijn vind en dus maar ‘de normale’ gebruik?!

    Mijn knie jullie bed nog totaal niet leuk vindt?!

    Jullie bank in het midden bijna doorzakt omdat dat mijn favoriete plekje is waar ik tegenwoordig niet meer vanaf te slaan ben?!

    Lodewijk nu een overdosis aandacht krijgt, en straks waarschijnlijk zwaar moet afkicken?!

    Lodewijk op mysterieuze wijze het voor elkaar gekregen heeft om een van de kaarsen op jullie slaapkamer op de grond te gooien en dus te breken?!

    Lodewijk het ook eigenlijk helemaal niet zo erg vind om gekamd te worden en daar gewoon voor op zijn rug gaat liggen?!

    Jullie vriezer en koelkast al bijna leeg is?!

    Ik super blij was met jullie vele verschillende lekkere sapjes en vega-burgers?!

    Ik nu eindelijk ook weet hoe jullie digitale tv werkt?!

    Ik het heeeeeeeeeel fijn vind dat jullie geen briefje achter gelaten hebben….en ik dus vrolijk zelf mag uitvinden hoe alles werkt?! Woehahahahaha

  • 21 Oktober 2010 - 08:50

    Maaike:

    hee daan.
    ben een trouwe volger geworden van jullie site.
    volgens mij moeten jullie maar snel terug komen want het lijkt helemaal niks aan daar zo verweg van ons :P GRAPJE.

    Super foto's hoor. wacht af op jullie volgende verhaal.
    geniet er van..

    liefs maaike

  • 21 Oktober 2010 - 10:52

    Cindy:

    Heej,

    tijd om nou ook eens een berichtje achter te laten, had steeds wel even je verhalen gelezen en foto's bewonderd!!
    Maar het ziet er super uit zo op die foto's!! Lekker genieten!! Ik volg de verhalen..

    Liefs Cindy

  • 21 Oktober 2010 - 10:58

    Ewout:

    Lijkt er op dat jullie het prima naar de zin hebben. Alleen jammer van de prijs van rokerij.
    Veel plezier!

  • 21 Oktober 2010 - 12:38

    Tanja:

    Hey moppies,

    ben jaloers...
    ben erg aan vakantie toe en als ik zie dat jullie daar lekker in je t-shirtje rondlopen, wou ik dat ik in jullie backpack was meegegaan...haha
    ben al lekker verkouden aan het worden van dat mooie weer hier!!
    dus wat dat betreft, mis je niks!

    moest nog even van mijn ouders zeggen dat jullie goed moeten oefenen met fotograferen, maar zo te zien, zit dat wel goed!!!!!!!!!! haha
    zoveel foto's zijn ze nou ook weer niet nodig!

    veel plezier daar, denken aan jullie

    dikke kus ons
    groetjes van mijn ouders

  • 21 Oktober 2010 - 12:40

    Tanja:

    o, ja

    dit is natuurlijk een mooi moment om te stoppen met roken!!!!!
    aangezien het daar onbetaalbaar is.....
    kijken wie der eerst af zijn jullie of ik.....

    kus

  • 22 Oktober 2010 - 05:59

    Michel:

    he jullie

    zo te zien vermaken jullie je opperbest
    geniet ervan


  • 31 Oktober 2010 - 17:57

    Hilda Kunst:

    Hallo Daan en Onno,
    Wat een ontzettend mooie reis ervaren jullie,prachtige foto's en leuke verslagen.
    Ik zou bijna wensen 20 jaar jonger te zijn, geniet van jullie reis en nog veel plezier
    gr. Hilda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Wagga Wagga

Down Under

Recente Reisverslagen:

22 November 2010

Camper deel 2 + Sydney

18 November 2010

Campeer Reis

03 November 2010

Outback

03 November 2010

Melbourne and TGOR

20 Oktober 2010

Trip naar Wagga en in omgeving
Onno

Actief sinds 02 Okt. 2010
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 25926

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 16 November 2014

Wereldreis

14 Oktober 2010 - 25 November 2010

Down Under

Landen bezocht: