KL StopOver - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Onno Goedhart - WaarBenJij.nu KL StopOver - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Onno Goedhart - WaarBenJij.nu

KL StopOver

Door: daanenonno

Blijf op de hoogte en volg Onno

20 Oktober 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Nu een aantal duizend reis kilometers verder hebben we wat tijd gevonden om wat meer te vertellen. Zoals belooft een stukje over Kuala Lumpur. Onze vlucht begon erg goed, toen we het boekje bekeken met de welbekende films en muziek erin (voor tijdens de vlucht) kwamen we erachter dat er ook spelletjes gespeeld konden worden. Dus ja Onno heeft gepoooooold! :) Dus ik heb mijn training vorige week niet gemist. Verder hebben we niet echt kunnen slapen en voor dat we het wisten stonden we buiten in het kei warme KL. Daar hebben we de twintowens (ook wel Petronas Towers bekeken, de 300+ treden van de Bathu Caves beklommen en naar times square geweest. Time Square in KL heeft een interne achtbaan, tsja je bedenkt het niet maar echt een achtbaan over de winkels, op 5de verdieping van de shoppingmall.
Na een beetje sight seeing zijn we gaan relaxen (dat hadden we echt nodig na tig uur vliegen en heuvel op heuvel af) in het Pacific Hotel met een SPA. Beetje zwemmen relaxen en biertjes drinken hadden we wel verdient :)
Op naar de volgende 9 uur in het vliegtuig en ja je raadt het niet, hier stopt waar het vorige verhaal is begonnen.

zie onze foto's van KL hier:

• 20 Oktober 2010 - 14:53

Pap En Mam:

Het is toch prachtig dat je zelfs op tig duizend voet hoogte ook kunt poolen, aan de mooie foto's te zien hebben jullie je goed vermaakt in KL. Kus en tot het volgende verslag xx

• 20 Oktober 2010 - 18:20

Wim En Hilda:

Hoi, hoi. Mooie foto van de twin Towers, maar ik begrijp dat je niet op de brug bent geweest. Wel naar de aapjes bij de caves, leuk hoor. En dat zwembad bij de Pan Pacific, wij hebben daar ik weet niet hoeveel uren doorgebracht. Vol verwachting zien we uit naar jullie verdere verhalen en foto's. Wat is het toch leuk om jullie zo te kunnen volgen en mee te genieten met wat je beleeft. Knuffie van ons, doeidoei.