Thuis - Reisverslag uit Assen, Nederland van Onno Goedhart - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Assen, Nederland van Onno Goedhart - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: daanenonno

Blijf op de hoogte en volg Onno

13 Oktober 2010 | Nederland, Assen

Eindelijk!!..Na een jaar lang wachten is het dan bijna zo ver.
Nog 1 dag!!

Op deze manier gaan we proberen alle lieve leuke thuisblijvers in ons koude kikkerlandje op de hoogte te houden van onze reis door down under.

Ja ja.. proberen mensen hoor!!!!
Want die 6 week staan vol gepland.

Om jullie even lekker te maken..
hier onze globale planning.

Stop Over in Kuala Lumpur van ja jawel 16 uur, dus dat wordt even sight seeing KL :).

Aankomst 16 oktober in Sydney. Dat ondekt te hebben trekken we door naar Wagga Wagga en Melbourne. Vanuit Melbourne gaan we op één of andere manier naar Alice Spring, ff zien hoe we daar gaan komen. Waarschijnlijk iets van een tour van 5 a 6 dagen door de outback ofzo ach ja we zien wel.

En dan daarna waarschijnlijk een vluchtje naar Cairns om vervolgens in 18 dagen af te dalen naar Sydney in een .....
HIPPIE Camper :).

Oh ja in deze 6 week gaan we ook nog naar TGOR, Uluru, Kings Canyon en niet te vergeten the Great Barrier Reef. En nogmaals dit even gezegd te hebben om jullie lekker te maken :P

De rest, ja dat komt wel als we ergens een gaatje hebben in onze planning of als we weer terug zijn :)
Die we wel of misschien niet gaan halen maar "who cares". Plakken we er gewoon nog een paar weekjes aan vast..

Dikke kus, have fun dan doen wij dat zeker niet minder.

Groetjes Daan en Onno

• 12 Oktober 2010 - 21:37

Pap En Mam:

Jullie een hele goede reis toegewenst en wees voorzichtig!
    Vanuit dit koude kikkerlandje gaan we jullie reis met plezier volgen.

Kus

• 13 Oktober 2010 - 08:42

Michael En Karina:

Good Luck daar down under!!!

Goede reis en fijne vakantie gewenst.

• 13 Oktober 2010 - 08:47

Magic :

;];]

• 13 Oktober 2010 - 08:49

Rudi En Melanie:

Heb je je auto al Onno? :) (Geintje)

Heel veel plezier gewenst! Veel foto's maken! En ik schrijf me zeker even in om op de hoogte te blijven van jullie belevenissen!

• 13 Oktober 2010 - 09:00

Arie:

Veel plezier daar!

• 13 Oktober 2010 - 16:20

Mama:

haai lieve kids
    heel veel plezier. geniet er van met volle teugen en doe alle fam. vele groetjes.
    denk aan jullie dikke kus mama

• 14 Oktober 2010 - 12:30

Lia:

heel veel plezier,!!!
    En onno pas goed op daantje He!!!

Liefs vanuit het zwaarbewolkte assen.